Ηλεκτρικό Super car από την Κίνα σε καταπληκτική τιμή. Xpeng P7

Η «εισβολή» της κινέζικης τεχνολογίας στη δύση όλο και μεγαλώνει. Ο ανταγωνισμός γίνεται πλέον όλο και άνισος.

Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία είναι έτοιμη να «βομβαρδίσει» τις ευρωπαϊκές και όχι μόνο αγορές με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την ώρα που η δύση δίνει κίνητρα για το πράσινο αυτοκίνητο και στηρίζει με μεγάλα πακέτα τις βιομηχανίες της.

Οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται μονίμως στα κόκκινα, καθώς το κόστος παραγωγής, ο ανταγωνισμός, η αυστηρή δημοσιονομική πολιτική, η συνεχή καθίζηση στα εισοδήματα της εργατικής τάξης και η ανεργία που συγκρατείτε με τεχνάσματα, οδηγούν την κατανάλωση στα τάρταρα.

Ένα νέο super αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πανάκριβα μοντέλα των δυτικών, έρχεται να ταράξει τα νερά και να γίνει ένας ακόμα εφιάλτης στην αγορά του αυτοκινήτου.

H κινεζική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng κυκλοφόρησε το δεύτερο μοντέλο παραγωγής της στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Το τετράθυρο σαλόνι P7 θα ανταγωνιστεί το Tesla Model 3 με σύγχρονο στυλ coupé και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που ισχυρίζεται ότι του παρέχει μια σειρά πάνω από 586 χλμ στις δοκιμές της Κίνας που βασίζονται στο NEDC.

Το Xpeng P7 με τον κομψό και πολύ αεροδυναμικό σχεδιασμό (Cd 0,236), είναι ένα μεσαίο σεντάν με μήκος 4.880 χλστ., πλάτος 1.896 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.998 χλστ. Το βάρος του κυμαίνεται μεταξύ 1.865 έως 2.060 κιλά. Στο 5θέσιο εσωτερικό του με τους άνετους χώρους και το πορτ μπαγκάζ των 440 λτ., κυριαρχεί η μινιμάλ αισθητική και οι δύο οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, που ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο πάνελ. Μεταξύ των στοιχείων του εξοπλισμού είναι οι επενδύσεις από δέρμα Nappa και το υψηλής απόδοσης ηχοσύστημα των 600w. Επιπλέον διαθέτει ένα νέας γενιάς ραντάρ εμπρός με ανίχνευση που φτάνει τα 200 μέτρα, προσφέροντας κορυφαία ακρίβεια και γωνία προβολής, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Τέσσερα ακόμη ραντάρ είναι τοποθετημένα σε κάθε γωνία του P7.

Η βασική έκδοση Long Range RWD πωλείται σε τιμές που ξεκινούν στην Κίνα από 229.900 γουάν (η ισοτιμία είναι 28.740 ευρώ). Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 267 ίππους και 390 Nm ροπής, εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ., τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα και αυτονομία 586 χλμ. (NEDC). Σε τριφασικό ρεύμα φορτίζει από το 30-80% σε 3,6 ώρες και σε ταχυφορτιστή σε 28 λεπτά.

Το P7 Super-Long Range RWD με την μπαταρία των 80,9 kWh φτάνει τα 706 χλμ. αυτονομίας (NEDC) και οι τιμές του ξεκινούν από τα 254.900 γουάν (31.865 ευρώ).

Δείτε περισσότερα στο autogreeknews.gr

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*