Κύριοι συντάκτες του ogdoo.gr, με κόπο βρήκα το e-mail επικοινωνίας που δυστυχώς δεν έχετε στο site σας και θα παρακαλούσα να τηρηθεί ο κώδικας δεοντολογίας καθώς και η υποχρέωση του παρακάτω σχολιασμού μου, που αφορά την «ανοιχτή επιστολή» του συνθέτη Χρήστου Νικολόπουλου που φιλοξενείτε στη σελίδα σας.
Ο λόγος που οφείλετε να αναρτήσετε τον σχολιασμό μου, είναι η δημόσια απάντησή μου προς τον παραπάνω συνθέτη, καθώς γίνεται αναφορά από τον ίδιο προς το πρόσωπό μου. Δυστυχώς έως σήμερα δεν το κάνατε και αναγκάζομαι να δημοσιοποιήσω από μόνος μου τις απαντήσεις που χρειάζονται στον Χρήστο Νικολόπουλο. Θα μου επιτρέψετε τόσο εσείς, όσο και ο κ. Νικολόπουλος να χρησιμοποιήσω την φωτογραφία του που έχετε στην σελίδα σας.
Απάντηση προς τον συνθέτη Χρήστο Νικολόπουλο
Κύριε Νικολόπουλε, πραγματικά σας θαυμάζω ως συνθέτη, καθώς με τις νότες σας έχετε «πλημμυρίσει» το Ελληνικό πεντάγραμμο με τις δημιουργίες σας. Ταπεινά σας κρίνω ως έναν από τους μεγάλους Έλληνες συνθέτες της γενιάς μας
Η ικανότητα γραφής σας στο πεντάγραμμο, δεν συνδέεται πάντα με την ικανότητα γραφής «ανοιχτών επιστολών» ιδιαίτερα δε όταν πρόκειται για ελιγμούς σκοπιμότητας και εκτόξευσης κατηγοριών σε αρθρογραφίες που δεν συμφέρουν.
Δεν θα σχολιάσω ιδιαίτερα τα όσα καταφέρεστε προς την ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, καθώς ο πόλεμος προς αυτήν έχει ξεσπάσει από τότε που ήταν αγκάθι στην ΑΕΠΙ της οποίας ήσασταν μέλος του ΔΣ
Κύριε Νικολόπουλε, λυπάμαι που υποτιμάτε την νοημοσύνη των αναγνωστών σας και των συναδέλφων σας, όταν ισχυρίζεστε δημοσίως ότι δεν είχατε κανέναν ρόλο στο ΔΣ της ΑΕΠΙ, ούτε σας απαλλάσσει το γεγονός του ότι παραιτηθήκατε όταν (όπως λέτε) διαπιστώσατε τι γινόταν… Ο νόμος προβλέπει τον θεσμικό σας ρόλο στο ΔΣ της ΑΕ..ΠΙ
Σας θυμίζω πως ο ρόλος σας στο ΔΣ της ΑΕΠΙ, ήταν θεσμικός και εκπροσωπούσατε – με αμοιβή παράστασης – τα συμφέροντα των συναδέλφων σας. Η παραίτηση σας μπορεί να περιέχει τους λόγους που επικαλείστε, ότι δηλαδή γινόντουσαν σημεία και τέρατα (OPUS, ΕΔΙΣ κλπ), αλλά η σιωπή σας πιθανόν να δηλώνει ενοχή.
Δεν βγήκατε ΠΟΤΕ να πείτε δημοσίως τι ακριβώς «ανακαλύψατε», ούτε τι συνέβαινε στο ΔΣ που συμμετείχατε. Ούτε προχωρήσατε σε καταγγελία προς τις δημόσιες αρχές για την διαπιστωμένη από εσάς αδιαφάνεια που υπήρχε στην ΑΕΠΙ, ούτε ρωτήσατε ποτέ τους συναδέλφους σας που συμμετείχαν στο ίδιο ΔΣ της ΑΕΠΙ.
Προτιμήσατε να κάνετε «νταντά» τους μετόχους με εσωτερική επιστολή παραίτησης, ίσως «για προσωπικούς λόγους» …ως είθισται… Κρίμα που δεν την είχατε δημοσιοποιήσει. Ίσως αυτεπάγγελτα να είχε παρέμβει η δικαιοσύνη και να μην χάνονταν τα δεκάδες εκατομμύρια που προορίζονταν για διανομές στους συναδέλφους σας.
Περισσότερο δε, δεν ρωτήσατε τον συνάδελφό σας Κώστα Τριπολίτη που υπέγραφε επί σειρά ετών τους ισολογισμούς της ΑΕΠΙ. «Τι στο καλό υπογράφεις ρε Κώστα;»
Κύριε Νικολόπουλε, δεν μας απαντήσατε ποτέ για τις προκαταβολές που έκλεισαν τα στόματα των συναδέλφων σας.
Δεν πιστεύω πως είστε τόσο αφελής. αν και εύχομαι να είστε πραγματικά αφελής, εφόσον η δικαιοσύνη ερευνήσει το σκάνδαλο ΑΕΠΙ που κατέστρεψε τους Έλληνες δημιουργούς. Ίσως κληθείτε να απαντήσετε και να στηρίξετε την αφέλειά σας ή τους λόγους της σιωπής σας.
Σε ότι αφορά τις απειλές και τους χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπό μου, σας δηλώνω πως θα χαρώ πολύ να τις υποστηρίξετε, καθώς θα μου προσφέρετε μία ακόμη ευκαιρία να γράψω δημοσίως την άποψή μου.
Κύριε Νικολόπουλε, τα όσα έχω γράψει κατά καιρούς για τον πολύπαθο χώρο των πνευματικών δικαιωμάτων, δηλαδή για τον χώρο σας, έγιναν κατόπιν μελέτης και σύμφωνα με τις μαρτυρίες των συναδέλφων σας. Να είστε σίγουρος πως έχω κρατήσει ένα πολύ καλό και αξιόλογο αρχείο με τα όσα έχουν δηλώσει οι συνάδελφοί σας, οι οποίοι θα είναι – έστω και ακούσια – μάρτυρες κατηγορίας και μάρτυρες υπεράσπισης. Μαντέψτε σε ποια πλευρά.
Κύριε Νικολόπουλε,
για το ποιος γελάει από αυτά που γράφουμε, θα σας θυμίσω την ρήση: «γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος»
Θα σας πω τούτο μόνο. Αφού γελάσατε με τα όσα γράφω, γέλασα δεύτερος και δυνατά, όταν ανακαλύψατε συγγένεια εξ αίματος του Αυγερινού με πρόσωπο της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ. Φαίνεται πως οι πληροφοριοδότες σας δεν είναι καλά ενημερωμένοι (γέλιο).
Θα σας ενημερώσω επίσης πως δεν δανείστηκα το όνομα «eleftherotypia.gr», αλλά νομίμως το αγόρασα, ύστερα από έγκριση της ΕΕΤΤ. Είναι γνωστό πως το κάθε domain name σχετίζεται με την ονομασία του site. ΠΧ. ogdoo.gr = όγδοο.
Κύριε Νικολόπουλε, αυτό που με προσβάλει περισσότερο από όλα όσα γράψατε, δεν είναι πως μου αλλάζετε πατέρα ή γιο (δεν κατάλαβα την σύνταξή σας), δεν είναι ούτε ο χαρακτηρισμός «μανιακός» ούτε το «κύριος» σε εισαγωγικά, ούτε το «δανείστηκε», ούτε η «διαστροφή του μυαλού μου», αλλά το ότι με κατηγορείτε ως φερέφωνο της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ και το ότι αναρτώ ψευδείς ειδήσεις.
Προσβάλλετε την δημιουργική γραφή μου η οποία αποτελεί…πνευματικό έργο (…).
Επειδή όμως δεν είμαι δικο«μανής» αφήνω τον ρόλο σε εσάς, εάν και εφόσον υλοποιήσετε τις απειλές σας.
Κύριε Νικολόπουλε, γράφω για τον πολύπαθο χώρο σας αρκετά χρόνια πριν. Παλαιότερα είχα την απορία γιατί είσασταν μέλη στην ΑΕΠΙ και όχι σε Οργανισμό που ανήκε στα μέλη του, όπως ήταν η ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ από το 2003. Αφορμή στάθηκε να ασχοληθώ περαιτέρω, όταν ο Δημήτρης Ξανθόπουλος άρπαξε το μικρόφωνο από τον Γιάννη Γλέζο και δεν τον άφησε να μιλήσει στην εκδήλωση της ΑΕΠΙ στο ξενοδοχείο Κάραβελ το 2006. Αργότερα και με τα όσα έμαθα και διάβασα, κατάλαβα πολλά.
Μπούκωναν τα στόματα με χαρτονομίσματα και κανένας δεν μιλούσε…γνωστά πλέον σε όλους. Δεν κατάλαβα επίσης ποτέ, γιατί χρεάστηκε να δημιουργηθεί το έκτρωμα ΕΥΕΔ, (του οποίου είσασταν μέλος του εποπτικού συμβουλίου), με το πρόσχημα να δημιουργηθεί ένας ΟΣΔ που να ανήκει στα μέλη του, όταν ήδη υπήρχε. Αργότερα κατάλαβα το γιατί. Κρατική επιδότηση 3.000.000, πάρτι με δημόσιο χρήμα, πολιτικά ημέτεροι πρόεδροι με αμοιβές υπέρογκες, θεσμικά όργανα (ΟΠΙ) να έχουν το ρόλο του ελεγκτή στον εαυτό τους, έξοδα χωρίς «Διαύγεια» και άλλα πολλά.
Κύριε Νικολόπουλε έχετε διανοηθεί πως ζητούσατε αμοιβές από τους χρήστες (ως ΕΥΕΔ) όσα ζητούσε η ΑΕΠΙ, ενώ είχε ένα πολύ μικρό μέρος εκπροσώπησης σε σχέση με την ΑΕΠΙ; Έχετε διανοηθεί πως ζητάτε τα ίδια ποσά σήμερα ως ΕΔΕΜ όταν εκπροσωπείτε το 1/10 ΜΟΝΟ των Ελλήνων δημιουργών και κανέναν αλλοδαπό ΟΣΔ; Έχετε σκεφτεί την αδικία προς τους χρήστες-πελάτες σας ή μόνο σκέφτεστε την πάρτι σας;
Κύριε Νικολόπουλε, δεν ντρέπομαι για το πραγματικό μου όνομα, αλλά κάποτε κάπου έγραψα πως δεν θέλω τα φώτα της δημοσιότητας, δεν επιθυμώ να γίνομαι αρεστός και για τον λόγο αυτό χρησιμοποιώ ενίοτε διαφορετικά δημοσιογραφικά ψευδώνυμα. Μπορούν να με κρίνουν γι αυτά που γράφω και έχω την τεκμηρίωση να υποστηρίξω τα κείμενά μου, ακόμα και ενώπιον της δικαιοσύνης.
Κύριε Νικολόπουλε, θα ήμουν ευτυχής να σας πάρω μία συνέντευξη όπου θα θέσω εγώ τα ερωτήματα. Θα χαρώ να σας γνωρίσω από κοντά και να ανταλλάξουμε «δημοσίως» απόψεις, που θα φωτίσουν σκιές κατά την διάρκεια της συμμετοχής σας στο ΔΣ της ΑΕΠΙ, (η οποία ήταν επί αμοιβή) αλλά και του σήμερα…
Κύριε Νικολόπουλε,
- Είναι αλήθεια ή ψέματα πως στη μελέτη βιωσιμότητας της ΕΔΕΜ προβλέπει πως έπρεπε σήμερα να εκπροσωπείτε 25 αλλοδαπούς ΟΣΔ με αμοιβαία εκπροσώπηση και 5 ακόμα με μονομερή;
- Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι προβλέπει 12.000 μέλη Έλληνες δημιουργούς και έχετε κάτι λίγο παραπάνω από 1.000; Είναι αλήθεια ή ψέματα πως η μελέτη βιωσιμότητας στηρίζεται στο άδικο και δυσανάλογο αμοιβολόγιο της ΕΔΕΜ, το οποίο είναι το ίδιο με αυτό της ΑΕΠΙ που εκπροσωπούσε το σύνολο του παγκόσμιου ρεπερτορίου;
- Είναι αλήθεια ή ψέματα πως για τα γραφεία σας και τον εξοπλισμό σας, χρησιμοποιήσατε χρήματα που δεν σας ανήκουν; Σας θυμίζω πως η ΕΥΕΔ εκπροσωπούσε 14.000 Έλληνες δημιουργούς και εσείς μόλις 1.000 και κάτι. Δηλαδή ζητάτε το 100% των χρημάτων για το 10% αυτών που εκπροσωπείτε.
- Είναι αλήθεια ή ψέματα πως από τους 14.000 δημιουργούς της ΕΥΕΔ, αρκετοί πήγαν και συνεχίζουν να πηγαίνουν στην ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ; Αυτοί δεν δικαιούνται χρήματα από το ταμείο της ΕΥΕΔ; ή καλύτερα η ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ δεν πρέπει να πάρει το αντίστοιχο μερίδιο από την ΕΥΕΔ;
- Είναι αλήθεια ή ψέματα πως τα μέλη του ΔΣ της ΑΕΠΙ έπαιρναν αμοιβές;
- Είναι αλήθεια ή ψέματα πως ο συνάδελφός σας Κ. Τριπολίτης υπέγραφε τους ισολογισμούς και τα λεφτά που πέταγαν ως πρόεδρος της ΑΕΠΙ;
- Είναι αλήθεια ή ψέματα πως η Μαρία Φασουλάκη ήταν υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας της ΑΕΠΙ από το 1994 έως το 2015; Ε δεν μπορείς να μην πεις πως δεν ήταν το δεξί χέρι του Ξανθόπουλου !!! Απορία ακόμα έχω πως ως εκλεγμένο μέλος του εποπτικού της ΕΥΕΔ (όπως εσείς) και σήμερα στην ΕΔΕΜ, δεν έχει αναφερθεί δημοσίως για τα όσα συνέβαιναν στο μέγαρο του Αμαρουσίου… στα γραφεία του Αμαρουσίου…στις αίθουσες του Αμαρουσίου… Να φανταστώ πως η επί εικοσαετίας υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας υπάλληλος της ΑΕΠΙ, όταν απολύθηκε το 2015 (την ώρα που βούλιαζε το καράβι), υπήρχε η αποζημίωση που προβλέπεται από τον νόμο. Υπήρχαν λεφτά ακόμα στα ταμεία της ΑΕΠΙ, κάτι που δεν έγινε για τους υπόλοιπους υπαλλήλους που δεν αποζημιώθηκαν αργότερα, ούτε τους οφειλόμενους μισθούς τους δεν πήραν.
- Είναι αλήθεια ή ψέματα πως η επικεφαλής των σωματείων που συμμετέχουν σήμερα στην ΕΔΕΜ, είχαν ζητήσει από την επίτροπο Μ. Βλάχου να μην δημοσιοποιηθούν τα ονόματα αυτών των δημιουργών που έπαιρναν μεγάλες και αγύριστες προκαταβολές από την ΑΕΠΙ;
Κλείνοντας και για να μην κουράσω, σας προκαλώ να υλοποιήσετε τις απειλές σας, να καταθέσετε μηνύσεις και αγωγές εναντίον μου…πιθανόν για συκοφαντική δυσφήμηση και διασπορά ψευδών ειδήσεων. Χρειάζεται όμως προσοχή εκ μέρους σας αν τελικά αποδείξω πως όσα γράφω είναι αληθή…
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Αυγερινός
Το δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης (ελευθερία του λόγου) αναγνωρίζεται ως ανθρώπινο δικαίωμα, σύμφωνα με το άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και αναγνωρίζεται από το διεθνές δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα στο Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα.
Κάθε κυβέρνηση περιορίζει την ελευθερία του λόγου ως ένα βαθμό. Οι συχνότεροι περιορισμοί της ελευθερίας του λόγου αφορούν: δυσφήμηση, συκοφαντία, βωμολοχία, πορνογραφία, στάση (στασιασμό), ρητορική μίσους, διαβαθμισμένες πληροφορίες, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, εμπορικό απόρρητο, συμφωνίες μη-αποκάλυψης, δικαίωμα στην ιδιωτικότητα, δικαίωμα στη λήθη και μεταρρυθμίσεις στις χρηματοδοτήσεις εκλογικών εκστρατειών. To κατά πόσο αυτοί οι περιορισμοί μπορούν να δικαιολογούνται βάσει της αρχής της βλάβης, εξαρτάται από το κατά πόσον επηρεάζουν τις απόψεις ή τις ενέργειες τρίτου αρνητικά ως προς ένα δεύτερο μέρος (άτομο), προξενώντας του μια τέτοια βλάβη ή όχι.
Leave a Reply