
Αυτά που δεν λέγονται κι αυτά που δεν γράφονται.
Ο πόλεμος μέσω ανακοινώσεων και μέσω του τύπου από την πλευρά των Ελλήνων δημιουργών καλά κρατεί. Όπως σε κάθε πόλεμο, έτσι κι εδώ η προπαγάνδα είναι ένα από τα στοιχεία που παίζουν καθοριστικό ρόλο στις εξελίξεις. Η προπαγάνδα επηρεάζει τους άσχετους με τον χώρο και τα τεκταινόμενα, αλλά δεν μπορεί να αγγίξει όλους αυτούς που γνωρίζουν από την καλή και από την ανάποδη, τα παιχνίδια και τα χτυπήματα κάτω από την ζώνη.
Η ανάλυση που ακολουθεί, δεν απευθύνεται στον απλό αναγνώστη. Στοχεύει σε όσους ασχολούνται με τον χώρο, μπορούν να αποστασιοποιηθούν ώστε να δουν με καθαρή ματιά τι ακριβώς συμβαίνει και να κρίνουν.
Η προπαγάνδα και τα καλόπαιδα της τέχνης
Ο τύπος, η τέταρτη εξουσία, από την πρώτη στιγμή που κατέρρευσε η ΑΕΠΙ πήρε θέση. Όλα σχεδόν τα δημοσιεύματα, στράφηκαν κατά της οικογένειας Ξανθόπουλων, αφήνοντας στο απυρόβλητο, τους δημιουργούς που έφεραν το κύριο βάρος και την πλήρη ευθύνη για την κακοδιαχείριση και την διασπάθιση των χρημάτων του συνόλου των δημιουργών. Ξένων και Ελλήνων.
Η ΑΕΠΙ είχε 10μελες συμβούλιο με πρόεδρο δημιουργό (Κ. Τριπολίτης) και άλλους 6 ακόμα δημιουργούς που συνδιαλέγονταν με την διοίκηση, έπαιρναν αποφάσεις και υπέγραφαν για όλα όσα έκαναν οι Ξανθόπουλοι. Υπέγραφαν φυσικά με το αζημίωτο, οδηγώντας το σύνολο στην καταστροφή και στην εξαθλίωση.
Όλοι αυτοί οι δημιουργοί του ΔΣ της ΑΕΠΙ, βρέθηκαν στην επιδοτούμενη με κρατικό χρήμα και προστασία του κράτους ΕΥΕΔ, με εξασφαλισμένη την σιωπή όλων. Των συναδέλφων τους, του κράτους και του τύπου. Αυτοί οι δημιουργοί, είναι οι ίδιοι που αφού υπέγραφαν τον θάνατο των συναδέλφων τους, έρχονται ως σωτήρες να ηγηθούν τον αυτοδιαχειριζόμενο φορέα τους, την ΕΔΕΜ.
Ο τύπος λοιπόν, με συνεχή άρθρα τα οποία προσπαθεί να ξεπλύνει την ευθύνη των δημιουργών στην κακοδιαχείριση της ΑΕΠΙ χρησιμοποιώντας τα ηχηρά ονόματά τους, εκμεταλλευόμενος πολιτικά τον χώρο των πνευματικών δικαιωμάτων. Η δημοσιογραφία, δεν υπηρετεί την πληροφόρηση, αλλά τα συμφέροντα των εκδοτών και μιας μερίδας δημιουργών που αποσκοπεί ξεκάθαρα στον έλεγχο της διαχείρισης των πολλών και στην κρατική επιδότηση των 3.000.000 που επιχορηγήθηκε η ΕΥΕΔ.
Σε όλη σχεδόν την αρθρογραφία, εύκολο είναι να διακρίνει κάποιος έμπειρος αναγνώστης, ότι πρόκειται για δελτία τύπου και όχι για ρεπορτάζ και πλήρη διαλεύκανση του τοπίου.
Τι να πρωτοβγάλουμε για τους έγκριτους και αμερόληπτους δημοσιογράφους…
Γράφουν εδώ… «Περίπου δεκατέσσερις χιλιάδες (14.000) δικαιούχοι (το 98,8% του συνόλου των Ελλήνων και χιλιάδες ξένοι), οι περισσότεροι εκ των οποίων έχουν ως βασικό εισόδημα τα πνευματικά τους δικαιώματα, μετά από σχεδόν τρία χρόνια ανέχειας, φτωχοποίησης και στερήσεων, έχτισαν αυτόν τον αυτοδιαχειριζόμενο οργανισμό, την ΕΔΕΜ (Ενωση Δικαιούχων Εργων Μουσικής), πιστεύοντας ότι όλες αυτές οι θυσίες παλαιών και νέων δημιουργών έφτασαν στο τέλος τους… αλλά…!»
Είναι προφανές ότι η αναφορά για 14.000 δημιουργούς στην ΕΔΕΜ γίνεται για λόγους προπαγάνδας. Η πλειοψηφία των Ελλήνων δημιουργών ΔΕΝ είναι μέλη της ΕΔΕΜ. Στην ΕΔΕΜ βρίσκεται η μειοψηφία.
Πολιτική εκμετάλλευση
Είναι αλήθεια ότι τα ηχηρά ονόματα των δημιουργών και ο χώρος της μουσικής, έχουν ενδιαφέρον από πολιτική σκοπιά και ψηφοθηρική εκμετάλλευση. Το γνωρίζουν και οι δύο πλευρές. Δεν ήταν τυχαίο που ο ΣΥΡΙΖΑ δημιούργησε την «σωτήρια» ΕΥΕΔ, με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων, ενώ υπήρχε οργανισμός που θα μπορούσαν να στεγαστούν οι δημιουργοί της ΑΕΠΙ. Θα μπορούσαν να το κάνουν ακόμα και πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο που συγκάλυπταν οι ίδιοι.
Ο ΣΥΡΙΖΑ
Για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και την τροπολογία «σωτηρία» μέσω ΕΥΕΔ θα θίξουμε μερικά σημεία.
Η Κονιόρδου και μετέπειτα η Ζορμπά, επιχορηγούν την συλλογική προστασία και διαχείριση έναν κρατικό φορέα ενώ υπάρχουν συνολικά 17 οι οποίοι κι αυτοί θα έπρεπε να ζητήσουν κρατική επιχορήγηση!!! Η δικαιολογία ότι έπρεπε να συμβεί λόγω κατάρρευσης της ΑΕΠΙ πέφτει στο κενό, καθώς υπήρχε φορέας διαχείρισης και ήταν η ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ που λειτουργούσε και λειτουργεί υπό την εποπτεία του κράτους.
Η τροπολογία ΕΥΕΔ, θέτει τα πρωτοφανή για την δημόσια διοίκηση και την διεθνή πρακτική παράδοξα. Το κράτος να διαχειρίζεται ιδιωτικό περιουσιακό δικαίωμα, ενώ ταυτόχρονα ο ελεγκτικός φορέας του ΥΠΠΟ -ΟΠΙ/ΕΥΕΔ, να ασκεί εποπτικό ρόλο στον εαυτό του. Είναι πρωτοφανές το κράτος να εισπράττει για ιδιώτες και να μην μιλά κανείς. Είναι πρωτοφανές η τροπολογία να αφήνει εκτός τους απλήρωτους εργαζόμενους της ΑΕΠΙ και να φροντίζει για τα συμφέροντα, αυτών που συμμετείχαν στο φαγοπότι της ΑΕΠΙ. Την παραπάνω κριτική δεν την ασκούμε εμείς μόνο, αλλά την ίδια άποψη είχαν τα δύο σωματεία των δημιουργών ΜΕΤΡΟΝ-ΣΩΣΜΕ δια των αντιπροσώπων τους.
Είναι προφανές λοιπόν πως η αμέριστη στήριξη έρχεται από την σημερινή αξιωματική αντιπολίτευση και τον προσκείμενο σε αυτήν τύπο, καθώς είναι υποχρεωμένοι να φτάσουν μέχρι το τέλος την αποτυχημένη και απαράδεκτη τροπολογία της ΕΥΕΔ. Αποτυχημένη γιατί βρίσκει τους δημιουργούς διασπασμένους και απαράδεκτη για τους λόγους που αναφέραμε πιο πάνω.
Τι υποστήριζαν τα πολιτικά κόμματα όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έφτιαχνε την ΕΥΕΔ
Σήμερα οι δημιουργοί της ΕΥΕΔ, πλησιάζουν και ζητούν την στήριξη αυτών που είχαν αντιδράσει για την τροπολογία σύσταση της ΕΥΕΔ και ζητούν να γίνει αποδεκτός ο ρόλος της… Ας δούμε ποια ήταν η θέση των πολιτικών κομμάτων κατά την σύσταση της ΕΥΕΔ.
Γράφουν τα ΝΕΑ – «Πυρ ομαδόν από την αντιπολίτευση»
Την αντίδραση σύσσωμης της αντιπολίτευσης προκάλεσε η τροπολογία του υπουργείου Πολιτισμού για τον νέο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας – ΟΠΙ που θα λειτουργεί με κρατική επιχορήγηση και θα διαχειρίζεται την είσπραξη και την απόδοση δικαιωμάτων των δημιουργών. Με βάση την τροπολογία συστήνεται στον ΟΠΙ ειδική υπηρεσία έκτακτης διαχείρισης δικαιωμάτων με αρμοδιότητα την άσκηση όλων των αναγκαίων ενεργειών για την έκτακτη διαχείριση των δικαιωμάτων των δικαιούχων. «Περνάνε θέματα χωρίς στοιχειώδη συζήτηση, ο εποπτεύων θεσμός καθίσταται και εισπρακτικός μηχανισμός» επεσήμανε ο εισηγητής της ΝΔ Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ζήτησε να γίνει διεξοδική συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή. Για τροπολογία στο πόδι που η κυβέρνηση φέρνει νύχτα έκανε λόγο η βουλευτής της ΔΗΣΥ Χαρά Κεφαλίδου, ενώ από το Ποτάμι ο Γιώργος Αμυράς τόνισε ότι είμαστε η μοναδική χώρα που αν η τροπολογία ψηφιστεί η εκπροσώπηση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών ανατίθεται σε κρατική δομή. Αναρωτήθηκε επίσης τι θα συμβεί με τα αρχεία δημιουργών και έργων της ΑΕΠΙ. Για εμπορευματοποίηση και εκμετάλλευση πνευματικών δικαιωμάτων έκανε λόγο ο εισηγητής του ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκης και ζήτησε την απόσυρσή της».
Προεκλογική συνάντηση με Μητσοτάκη.

Με την προκήρυξη πρόωρων εκλογών, δεν ολοκληρώθηκε το κυβερνητικό έκτρωμα ΕΥΕΔ και η ΕΔΕΜ δεν αδειοδοτήθηκε από τους εφευρέτες του ΣΥΡΙΖΑ. Έτρεξαν τότε οι δημιουργοί στον Μητσοτάκη να εκμαιεύσουν την αδειοδότηση του δεύτερου φορέα διαχείρισης αφού δεν τα έβρισκαν με την ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. Δεν θα σταθούμε στον πόλεμο που ξέσπασε μεταξύ των μετά την συνάντηση αυτή. Γράφτηκαν πολλά.
Ένα μόνο θα γράψουμε.
Αυτό που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν τότε οι ίδιοι και «μετάνιωσαν», το ίδιο κάνουν και σήμερα, δεν έμαθαν από τα λάθη τους, παίρνοντας σβάρνα όλα τα πολιτικά κόμματα και αρχηγούς. Το ίδιο κάνουν και οι πολιτικοί που ανταποκρίνονται καθώς είναι πιο έμπειροι στην πολιτική εκμετάλλευση.
Στην συνάντηση με τον Μητσοτάκη, θα διακρίνουμε αρκετούς που ήταν ενάντιοι στην «κρατικοποίηση του πνευματικού δικαιώματος» και στην ίδρυση της ΕΥΕΔ. Μετά την προβολή της συνάντησης από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, οι δημιουργοί διαμαρτυρήθηκαν λέγοντας πως ο Μητσοτάκης εκμεταλλεύτηκε προεκλογικά την συνάντηση τους. Κοιτάξτε τους πως ποζάρουν στο φακό. Μάλλον πίστεψαν πως ο Μητσοτάκης ήθελε τις φωτογραφίες για το δωμάτιό του…
«Τα στερνά τιμούν τα πρώτα»
Tα στερνά τιμούν τα πρώτα λέει ο λαός θέλοντας να δείξει την αξία της συνέπειας λόγου και έργου κατά τη διάρκεια του βίου κάποιου. Έγινε η λαϊκή ρήση κριτήριο όσων συμμετείχαν στους κοινωνικούς αγώνες αυτού του τόπου και κάποια στιγμή άλλαξαν περπατησιά.
Δεν αμφισβητεί κανένας το έργο τον μεγάλων μουσικοσυνθετών που ανέδειξαν αλλά και που εμπνεύστηκαν από τους αγώνες και την κουλτούρα του ίδιου του λαού – Αλίμονο. Αμφισβητούνται όμως οι ενέργειες και οι πράξεις τους ως εκπρόσωποι των δημιουργών. Από την πολιτική τους καριέρα και από το ήθος του βίου που ακολουθούν ως δημόσια πρόσωπα, μπορούμε να ασκούμε κριτική και μοιραία πρέπει να την αποδεχτούν, όπως μπορούν με στοιχεία να την ανατρέψουν.
Στεκόμαστε στον κύριο Νικολόπουλο, καθώς βρίσκεται να φωτογραφίζεται με όλους τους επικεφαλής των πολιτικών κομμάτων. Ο κύριος Νικολόπουλος ήταν επί σειρά ετών μέλος του ΔΣ της κακοδιαχείρισης ΑΕΠΙ, αυτός που έπρεπε να προστατεύει τα συμφέροντα των δημιουργών, αυτός που σήμερα έχει αναλάβει τον ίδιο ρόλο μέσω του εποπτικού συμβουλίου της ΕΥΕΔ. Δεν υπονοούμε τίποτα περισσότερο, εκτός από το αυτονόητο. Ο ρόλος του στο ΔΣ της ΑΕΠΙ και στις ευθύνες απέναντι στους δημιουργούς που εκπροσωπούσε ήταν τουλάχιστον ανεπαρκής αν όχι σκανδαλώδης. Όπως τουλάχιστον ήταν ανεπαρκής αν όχι σκανδαλώδης η εκπροσώπηση των δημιουργών στο ΔΣ της ΑΕΠΙ, που βρίσκονται σήμερα όλοι σύσσωμοι στην ΕΥΕΔ και στρέφονται όπως και επί ΑΕΠΙ στρέφονταν κατά της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ και θέλουν άδεια στην ΕΔΕΜ ΤΩΡΑ.
Το ΚΚΕ αλλάζει θέσεις.
Θέση υπέρ του νέου οργανισμού ΕΔΕΜ πήρε και το κομμουνιστικό κόμμα αλλάζοντας θέση και γραμμή.
Μάλιστα, οι βουλευτές του ΚΚΕ κατέθεσαν ερώτημα προς την Υπουργό Πολιτισμού θέτοντας το ζήτημα κωλυσιεργίας για την αδειοδότηση της ΕΔΕΜ, αγνοώντας επιδεικτικά τόσο το βάρος που προστίθεται στους αυτοαπασχολούμενους και στις μικρές επιχειρήσεις για την καταβολή των πνευματικών δικαιωμάτων, αλλά και στους ξεχασμένους απλήρωτους εργαζόμενους της πρώην ΑΕΠΙ, αγνοώντας την ύπαρξη της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.
Σχετικά με την αλλαγή θέσεων του ΚΚΕ μπορείτε να διαβάσετε εδώ
Το ΚΙΝΑΛ και η Φώφη Γεννηματά

Την στήριξη του ΚΙΝΑΛ ζήτησε η ομάδα της ΕΥΕΔ/ΕΔΕΜ και από το τέως ΠΑΣΟΚ που κι αυτό τόσα χρόνια κάλυπτε το έργο της ΑΕΠΙ. Αναρωτιόμαστε επίσης, αν η πρόεδρος του κινήματος ρώτησε τον κύριο Νικολόπουλο περισσότερες πληροφορίες για την σταδιοδρομία του ως μέλος του ΔΣ της ΑΕΠΙ. Αναρωτιόμαστε αν θεωρεί ακόμα η κυρία Γεννηματά, ότι η ΕΥΕΔ είναι μια τροπολογία που «ήρθε νύχτα»
Άδεια στην ΕΔΕΜ τώρα
Φαντάζει ανοησία και αστειότητα να ισχυρίζεσαι ότι καταθέτεις μελέτη βιωσιμότητας όταν δηλώνεις δημόσια ότι «χωρίς χρηματοδότηση η άδεια στην ΕΔΕΜ είναι μια τρύπα στο νερό» (τάδε έφη Δρογώσης). Συγκεκριμένα σε ερώτηση δημοσιογράφου στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν αναφέρει μάλιστα ότι «Έχουμε σημαντικό πρόβλημα επιβίωσης της ΕΔΕΜ διότι δεν υπάρχει χρηματοδότηση…» Τα σχόλια για την μελέτη βιωσιμότητας της ΕΔΕΜ … δικά του και δικά σας !!!
Είναι μέγιστη ανοησία και αστειότητα να υποστηρίζει κάποιος ότι με ταμείο 9.500 ευρώ στην ΕΔΕΜ μπορεί να στηθεί Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης και να επιβιώσει.
Η μεγαλύτερη ανοησία έρχεται από τους ίδιους του δημιουργούς της ΕΔΕΜ δια μέσου απίστευτων δημοσιευμάτων. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Η Υπουργός άδεια χρειάζεται να δώσει. Της το ζητήσαμε όλα τα ρεπερτόρια του ελληνικού τραγουδιού. Πιστεύει πως δεν είμαστε βιώσιμοι; Αλλά και να το πιστεύει, πώς ακριβώς την αφορά; Δεν θα ανήκουμε και δεν θέλουμε να ανήκουμε στο Κράτος».
Δεν αφορά την Υπουργό και το Υπουργείο αν είστε βιώσιμοι;
Κύριοι έχετε ξεπεράσει κάθε λογικής και θράσους. Ξεχνάτε πως ενδιαφέρθηκε το Υπουργείο Πολιτισμού και το κράτος, από την κατάρρευση της ΑΕΠΙ όταν διαπιστώθηκε πως δεν ήταν βιώσιμη. Ήταν πτωχευμένη. Πτώχευσε γιατί συμμετείχατε στο σκάνδαλο εσείς. Μπουκώσατε με προκαταβολές και δεν μιλάγατε. Ρωτήστε τον Κ. Τριπολίτη, τον Δ. Τσακνή, τον Κ. Τουρνά, τον Χρ. Νικολόπουλο, τον Ρ. Ουίλιαμς και τους άλλους να σας το πουν. Ρωτήστε τον Αντωνιάδη γιατί αφαιρέθηκε η άδεια της ΑΕΠΙ. Γιατί δεν ήταν πλέον βιώσιμη.
Εσείς δεν είστε σήμερα στην κρατική ΕΥΕΔ που γλύφεται και εξυμνείτε; Ξεχνάτε πως για να γίνει η ΕΥΕΔ και να σωθείτε επιδοτηθήκατε με χρήματα φορολογουμένων. Ξεχνάτε ότι λιμπίζεστε την κρατική επιχορήγηση των 3.000.000 γιατί χωρίς αυτήν γιοκ. Ρωτάτε τι νοιάζει την Υπουργό και το Υπουργείο; Είστε επιεικώς αστείοι. Πως να σας πάρουν σοβαρά;
Άδεια στην ΕΔΕΜ τώρα.
Οι δημιουργοί της ΕΔΕΜ αντιτίθενται σε εταιρείες ΑΟΔ να διαχειρίζονται το περιουσιακό τους δικαίωμα. Σωστά. Είναι όμως έτσι;
Κάποιοι ήδη πήγαν στον Μάρη και δήλωσαν μέλη της ΑΟΔ, άλλοι πήγαν και ζήτησαν μεγάλες προκαταβολές (συνηθισμένοι από τον Ξανθόπουλο) και έφυγαν με άδεια χέρια. Άλλοι εδώ και καιρό έχουν αναθέσει σε δικηγορικές εταιρείες την είσπραξη των δικαιωμάτων τους από συναυλίες. Η μεγάλη πλειοψηφία των δημιουργών δεν έχουν γίνει μέλη της ΕΔΕΜ. Αυτό λέγεται ενωμένοι! και το εξίσου παράλογο… Ζητάνε να πάρουν την κρατική επιχορήγηση και της εξουσίες που απορρέουν για το σύνολο των μελών της ΕΥΕΔ και όχι για τα μέλη της ΕΔΕΜ.
Άδεια στην ΕΔΕΜ τώρα.
Ας κάνουν λίγο ακόμα υπομονή, όπως κάνει η Μενδώνη και η κυβέρνηση περιμένοντας την απόφαση του ΣτΕ για την νομιμότητα της ΕΥΕΔ. Ας κάνουν λίγο υπομονή για το πόρισμα του διαχειριστικού ελέγχου που έχει διαταχτεί για την ΕΥΕΔ. Ας κάνουν λίγο ακόμα υπομονή για το τι θα ανακοινωθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ που έχουν προσφύγει οι Ευρωπαίοι δημιουργοί για την ΕΥΕΔ και μετά βλέπουμε αν μπορούν να στοχεύουν στην κρατική επιχορήγηση της ΕΥΕΔ.
Βολές κατά ριπάς
Στην συνέχεια του παραλογισμού και της αστειότητας, ζητάνε από την μία άδεια πριν την μελέτη βιωσιμότητας […] και από την άλλη έχουν εξαπολύσει επίθεση στην Υπουργό, στον Πρωθυπουργό και σε όποιον άλλον βρίσκεται απέναντί τους. Με ειρωνεία και χυδαιότητα αντιμετωπίζουν τους ίδιους τους θεσμούς, σαν κακομαθημένα παιδάκια, στο όνομα των στίχων και της μουσικής που έγραψαν και γράφουν.
Παρέμβαση GEA
Ο GEA με πρόσφατη ανακοίνωση επιθυμεί να συμβάλει μόνο κατά την συλλογή των δικαιωμάτων από την δημόσια εκτέλεση και με την προϋπόθεση την συμμετοχή των δημιουργών σε ενιαίο φορέα, την συμμετοχή του ξένου και ελληνικού ρεπερτορίου που εκπροσωπεί η ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, αλλά και με κοινή θέληση.
Υ.Γ. Μπορεί όποιος θέλει να αντικρούσει τα άρθρα μας παραθέτοντας επιχειρήματα. Αυτό είναι και το νόημα της Ελευθεροτυπίας.
δεν χρειαζεται καμια αντικρουση η εσωτερικη διαμαχη συμφεροντων . Για την ελευθεροτυπια ομως θα θυμησω οτι ΑΝ ΟΙ ΡΑΔ. ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΑΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ , ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟΙ. ως εκ τουτου σας γνωστοποιω οτι κατορθωσα μετα κοπων , βασανων και διωξεων να λειτουργησω εναν επαρχιακο ραδ. σταθμο. απο το 1998 εως το 2007, στο διαστημα αυτο καταδικαστηκα τρεις3 φορες για με συγκεκριμενο επαγγελματια μαρτυρα ο οποιος την ιδια ημερα βρισκοταν σε διαφορετικες πολεις και ακουγε να μεταδιδονται συγκεκριμενα τραγουδια. ΕΙΕΠΡΑΞΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ για καθε μια απο τρεις μηνυσεις ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ 3000 Ε ΠΡΟΣΤΙΜΟ. δηλ. τρια χρονια και 9000 ευρω στην εφορια μου. ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΚΙ ΕΠΙΒΙΩΝΩ ΟΡΙΑΚΑ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ .. <> μεγαλο ενοειται , τα λαμογια τυπου νικολοπουλου.
Δεν χρειαζεται καμια αντικρουση η εσωτερικη διαμαχη ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ συμφεροντων . Για την ελευθεροτυπια ομως θα θυμησω οτι ΑΝ ΟΙ ΡΑΔ. ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΑΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ , ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟΙ. ως εκ τουτου σας γνωστοποιω οτι κατορθωσα μετα κοπων , βασανων και διωξεων να λειτουργησω εναν επαρχιακο ραδ. σταθμο. απο το 1998 εως το 2007, στο διαστημα αυτο καταδικαστηκα τρεις3 φορες για ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ (κι οχι για χρηση που μπορουσε να εχει αστικη μορφη) με συγκεκριμενο επαγγελματια μαρτυρα ο οποιος την ιδια ημερα βρισκοταν σε διαφορετικες πολεις και ακουγε να μεταδιδονται συγκεκριμενα τραγουδια. ΕΙΕΠΡΑΞΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ για καθε μια απο τις τρεις μηνυσεις ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ 3000 Ε ΠΡΟΣΤΙΜΟ. δηλ. τρια χρονια και 9000 ευρω στην εφορια μου. ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΚΙ ΕΠΙΒΙΩΝΩ ΟΡΙΑΚΑ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ .. μεγαλο ενοουνιται , τα λαμογια τυπου νικολοπουλου.